Lívanečky z ovesných vloček

Snídám zdravě | Žádné komentáře

Lívanečky z ovesných vloček s chia semínky, kokosem a domácím bezinkovým přelivem.

Suroviny:

  • 100 g ovesných vloček (použila jsem doma lehce pomleté)
  • 200 ml mléka
  • 2 vejce
  • podle chuti: chia semínka, strouhaný kokos, skořice, případně cukr či jiné sladidlo

Na ozdobení:

  • bílý jogurt nebo zakysanou smetanu
  • ovoce podle chuti
  • domácí marmeláda nebo šťáva (použila jsem bezinkovou)

Recept je víc než jednoduchý, všechno vhodíme do jedné mísy, pořádně promícháme a pak už jen osmahneme na malém množství oleje :-). Přebytečný olej odsajeme ubrouskem a už můžeme podávat.

ČTĚTE TAKÉ:  Špaldovo-tvarohová štola

Každý si může lívanečky nazdobit dle chuti a nastaveného kalorického příjmu :-D. Já je mám ráda s bílým jogurtem a lesním ovocem (to nám bohužel došlo, takže jsme použili, co dům dal). Pokud na kalorie nehledíte, dopřejte si nutelu či jinou sladkou pomazánku. Chia semínka jsem použila do těsta i jogurtu. Určitě můžete vyzkoušet i jiná – lněná, sezamová apod.

Do lívanečků jsem nedávala žádný cukr, a přesto si je s chutí oba moji synové dali. Jsou výborné i samotné. A určitě byste si je mohli dát i na slano, třeba se špenátem – mňam. Teď jsem na to dostala chuť :-D. Nám už nic nezbylo, takže Vás na ochutnávku bohužel pozvat nemůžu, ale Vy je určitě zvládnete sami ;). Tak dobrou chuť!

Máte jiný tip na zdravou a chutnou snídani? Pochlubte se! Ráda se nechám inspirovat.

ČTĚTE TAKÉ:  Skvělé běžecké müsli