Skvělé běžecké müsli

Snídám zdravě | Žádné komentáře

Chutná a snad i zdravá běžecká snídaně 🙂

domaci-musli-priprava

Ingredience na pořádné běžecké müsli

 

Suroviny:

  • ovesné vločky
  • máslo
  • med
  • rozinky/brusinky, případně i jiné sušené ovoce
  • ořechy (dle chuti vlašské, lískové, mandle …)
  • semínka (chia, lněná, slunečnicová, konopná, …)
  • mletý kokos
  • mletá skořice
  • dle chuti navíc třeba kousky čokolády

Příprava:

Až na ovesné vločky a med je složení v podstatě na vás. Každý si do müsli může přihodit, co má rád a na co má chuť. Takže se držte základního postupu a sypte si tam, co uznáte za vhodné :-).

Na pánvi si rozehřejeme cca dvě lžíce másla – záleží na množství vloček. Když máslíčko zavoní, zasypeme ho ovesnými vločkami a lehce je opražíme. Až začnou zlátnout a vonět, přidáme sušené ovoce (já dala brusinky a ananas). Lepší je pokrájet i ty rozinky/brusinky. Necháme trochu prohřát a pak už záleží na vás, co si tam nasypete.

ČTĚTE TAKÉ:  Výborný slaný cuketový koláč - pro běžce jako dělaný

Jak vidíte na úvodní fotce – já jsem použila vlašské ořechy (lehce pokrájené), chia, lněná a slunečnicová semínka, mletý kokos a skořici (ta nesmí chybět!).

domaci-musli-peceni

Běžecké müsli

No a na závěr zakápneme medem, aby se nám müsli pěkně zapeklo. Kdo dbá na štíhlou linii, dávat si ho tam nemusí, ale s ním je to lepší ;). Na to množství jsem dala dvě vrchovaté lžíce medu. Po vystydnutí jsem ale zjistila, že jsem mohla dát i víc, jelikož müsli zůstalo spíš sypké než slepené.

ČTĚTE TAKÉ:  Grusetky - geniální bezlepkové těstoviny jen ze 3 ingrediencí

 

 

Pokud byste si chtěli přilepšit kousky čokolády, doporučuji je přidat až po vychladnutí celé směsi, aby se nerozpustily. No… bude jedenáct v noci a já si musela jít zobnout :-D. Hrůza se mnou fakt. Takhle těch 5 kil špeku asi neshodím :-D.

Už se těším na ráno. Půlka velkého bílého jogurtu a domácí müsli už se na mě těší v kuchyni 😛

Tak dobrou chuť!

A co snídáte vy?

domaci-musli